Ni treba biti najglasnejši, da te slišijo.

Ljubljana, 11. 11. 2014

Ogromni oglaševalski proračuni, razkošne kampanje in enormni medijski zakupi so super, a se vedno bolj zdi, da so ostanek nekih drugih časov. Vedno bolj prihaja do izraza iskrenost, prodornost in iznajdljivost. Tako pri sporočilu, kot tudi načinu, kako sporočilo posredujemo.

Debitel ni nikoli bil najglasnejši pri oglaševanju in komunikaciji. Niti mu ni bilo treba biti. Brez drobnega tiska in zavarujočih besed že več kot 15 let dokazuje, da tudi iskren in prijazen pristop deluje.

V drugem oglasu iz serije Lepo je imeti izbiro smo prikazali, da kjer se kregata dva glasnejša, zmaga tisti, ki ne sliši le svojega odmeva. Ki se ne trudi, da bi ju na vsak način preglasil, ampak raje najde svojo nišo. Tisti torej, ki posluša naročnike in se jim prilagaja.

TV oglas spremljajo spletni bannerji.