Kako pa vi odmevate v družbenih medijih?

Ljubljana, 2. 10. 2017

Klasični mediji že dolgo niso dovolj za odmevnost vaše kampanje, zato je podpora v novih medijih ključna. Danes se ne sprašujemo več, ali je podjetje prisotno na katerem izmed družbenih kanalov, ključno vprašanje je, katerih inovativnih pristopov se poslužujete, da ujamete val do čim večjega ‘buzz-a’.

 

V nadaljevanju sledi nekaj napotkov, kako čim bolj učinkovito uporabljati družbene medije pri lansiranju kampanje.

 

  1. Video marketing – postanite viralni

Facebook algoritem že dlje časa v ospredje daje video vsebine, zato pri ustvarjanju videov za vašo kampanjo ne bodite preveč skopi. Do leta 2021 je predvideno, da bo kar 82% vse spletne vsebine v obliki video posnetkov. S pametnimi telefoni je ustvarjanje video posnetkov vedno bolj enostavno, saj že z vklopom LIVE videa v trenutku komuniciramo s svojimi sledilci.

Ko pripravljate oglaševalsko kampanjo, sledilcem pokažite teaser video, s katerim zbudite zanimanje in sledilcem date občutek, kakšna izkušnja jih čaka in ustvarite željo po še več zanimanja. Videi naj bodo čim krajši, saj veste, kratko in sladko.

 

  1. #HashtagKampanje

Ustvarjanje # kampanje je korak, na katerega ne smete pozabiti. Hashtag na bo kratek, enostaven,  zapomljiv, zabaven – naj izstopa. Zelo priporočljive so krajšave, če kampanjo označuje več besed.  Primer: Evropsko prvenstvo 2018 – EP2018.

 

  1. Facebook oglaševanje

S Facebook oglasi lahko odlično segmentirate svojo ciljno skupino in dosežete ljudi, ki so za vašo kampanjo najpomembnejši. Med vsemi objavami, ki se v enem dnevu zvrstijo na Facebook zidu, je težko narediti takšno, da ravno vaša izstopa, zato Facebook oglasi poskrbijo, da vaša objava pride na prav naslov.

 

  1. Instagram/Facebook LIVE video in funkcija Stories

Vključite sledilce v prostor, naj bodo z vami tukaj in zdaj. Ob vsakem LIVE vklopu na Facebooku ali Instagramu bodo vaši sledilci dobili obvestilo, da se javljate v živo, saj algoritem obeh platform spodbuja uporabo LIVE videa.  Ko se javljate v živo, vašim sledilcem postavljajte vprašanja, naredite mini intervju z udeleženci na setu, z vplivneži, če z njimi sodelujete in jih vključujete v kampanjo. V objektiv ujemite posebne elemente, doživetja, produkte. Naj bo vidno vse, kar je ključno za uspeh kampanje.

 

  1. Behind the scenes

Za družbene medije verjetno najpomembnejši element snemanja TV oglasa nove kampanje ali morda poslovnega dogodka. Sledilce bo zanimalo, kaj se je dogajalo v ozadju, kakšne so bile priprave, kdo vse je za to zaslužen in kdo vse je bil na setu. Zato nikoli ne pozabite ustvariti fotografij iz zakulisja, ravno te lahko prikažejo najbolj pristno zabavo, podjetje pa dobi človeško noto. V objektiv ujemite vse zorne kote dogajanja, naj se sledilci z ogledom fotografij ali videa prestavijo v samo dogajanje.

 

  1. Facebook event

Če ob lansiranju kampanje načrtujete tudi dogodek, ne pozabite ustvariti Facebook eventa. Facebook je s svojimi 650 milijoni aktivnih uporabnikov najbolj učinkovito sredstvo za grajenje prepoznavnosti dogodka in tudi končne udeležbe. Večina ljudi ima svoje Facebook koledarje sinhronizirane s svojimi pametnimi telefoni, zato bodo o vašem dogodku pravočasno obveščeni. Ko izbirate ime dogodka, naj bo ta čim krajši in čim bolj zabaven, saj želite, da ta odzvanja v ušesih vašega sledilca. Ko ustvarite dogodek, aktivno nagovarjajte sledilce in jih ne pustiti prepuščene svetu Facebooka. Redno odgovarjajte na vprašanja in jim postavljajte svoja, saj želite sledilce kar najbolj spoznati.