Petrol eShop

Ljubljana, 4. 5. 2015

Petrol je že dolgo znan po prijaznosti in ustrežljivosti prodajalcev, široki mreži bencinskih servisov in dolgih odpiralnih časov. Dodobra smo že seznanjeni tudi s Petrol klubom, kjer z nakupi zbiramo Zlate točke in jih kasneje unovčimo za ugodne nakupe. Vse omenjene storitve in produkte je Petrol že v lanskem letu združil v spletni trgovini Petrol eShop, kjer ponudba zajema vse izdelke iz Petrol klub katalogov hkrati pa še številne druge ekskluzivne artikle.  Ponudba se širi iz dneva v dan, cene pa so preverjeno zelo ugodne. Glavna prednost eShopa pa ni le v ponudbi, ampak predvsem v možnosti prevzema izdelkov na njihovih bencinskih servisih.  Ob nakupu si namreč lahko izberemo katerikoli bencinski servis, kamor brezplačno dostavijo izdelke. Plačilo pa lahko opravimo kar tam. Ker je kar 54 servisov odrtih 24h/dan, večina pa vsaj do 21h, je to velikanska prednost pred lokalno pošto, kjer lovimo zelo kratke delovnike, ko je možno prevzeti pakete.

Letošnja kampanja za Petrol eShop je slonela na elementu pikslaste rokice, ki nam je zelo dobro znana iz računalnika. Poleg pa je bil dodan tudi pozicijski slogan »Majhne cene, velika izbira«. Prav zaradi široke ponudbe izdelkov so se na Petrolu odločili, da potencialne kupce popeljemo skozi Petrol eShop prek raziskovalne nagradne igre, ki temelji na principu Lova na zaklad (easter egg hunta). Ker se je kampanja začela na veliko noč, je bila igra še toliko bolj na mestu. Med izdelki na eShopu so bile tako skrite črke, ki so jih igralci našli s pomočjo namigov, na koncu pa iz njih sestavili besedo. Poleg nagradne igre so bili za promocijo eShopa uporabljeni tudi outdoor mediji. Vsak nagovor v zunanji komunikaciji je bil vsebinsko vezan na lokacijo postavitve. Poleg jumbo plakatov so se v Petrolu  odločili za gverilsko oglaševanje, saj so tako prišli bližje ciljni skupini in bili opaženi. Za gverilo so se povezali s Finimi oglasi. Osrednja komunikacija pa je potekala prek spleta, kar so v iPROM-u izvedli s Spider Adi, ki omogočajo prikazovanje več izdelkov hkrati znotraj enega oglasnega formata in samodejno sinhronizacijo z aktualnimi vsebinami iz spletne trgovine. Poleg vedno dobro odzivne Petrolove baze kontaktov so se v akciji za uspešne izkazali tudi mailing ceneje.si in cikcak.si.

Vse to so podprli še FB oglaski, klasični bannerji, mobilni oglasi, brošura, ozadja, tiskani oglasi in TV oglas.