Petrol | Smučarski skoki v Planici

Ljubljana, 24. 1. 2016

Letošnjo zimo si bomo vsekakor zapomnili po uspehih naših Orlov, saj medalje nabirajo kot za šalo. Zato skorajda ne mine družabni dogodek, ko pogovor ne bi nanesel tudi nanje. Ker smučarski skoki spadajo med tiste vrste športa, ki navadnim smrtnikom poženejo adrenalin po žilah, je uspešna sezona naših skakalcev še v toliko večji ponos.

In verjetno ga ni ljubitelja skokov, ki bo zamudil letošnjo Planico, kjer se bo nedvomno zbrala množica športnih navdušencev. Ti verjetno že imajo svojo vstopnico v žepu ter nestrpno čakajo na dan prireditve. Vstopnice so naprodaj tudi na Petrolovih bencinskih servisih, saj Petrol že vrsto let sodeluje s ponudnikom  Eventim, karte pa so v predprodaji na voljo s 30-odstotnim popustom. Na svoja prodajna mesta je Petrol želel opozoriti s TV-oglasom.

Pri pripravi TV-oglasa smo sledili precej omejujočim navodilom, ki jih nareka organizator, zato nam je bila na voljo le panoramska slika doline pod Poncami. Da bi se znebili vtisa statičnega telopa smo na začetku dodali posnetek orlovega leta in z montažo dodali statično sliko skakalnic. Dobili smo učinek, kot da snemalec sledi orlu na nebu, nato pa odpre kader na celo dolino.

Dodali smo glasbeno podlag fanfar, ki spominjajo na planiške, v grafiki pa 3D prapor s ključnim sporočilom.

Oglas tako zgleda precej bolj prepričljivo, kljub omejitvam in skromnemu izhodiščnemu materialu.