S klicajem!

Intervju z Andrejem Troho v 3D World

Ljubljana, 22. 4. 2024

Revija 3D World, ki je vodilna svetovna publikacija za vizualno umetnost, ustvarjeno z računalniki, je objavila izpostavljen intervju z  našim art direktorjem Andrejem Troho. V intervjuju pripoveduje o svoji umetniški poti, ki je sooblikovana z n...

Več

Kako dobro poznate domače blagovne znamke?


Navodila

Logotipi, znaki, simboli in ostali vizualni dražljaji nas napadajo na vsakem koraku. Podjetja zmečejo ogromno denarja za svojo prepoznavnost in prepoznavnost svojih izdelkov (blagovnih znamk). Nas pa zanima, koliko od teh vizualnih dražljajev pride do vašega pomnilnika v možganih. Sploh poznate kakšno domačo znamko? Poznate vse?!

Ta kviz bo razrešil to pereče vprašanje. Zadeva je sestavljena iz 40 slikovnih vprašanj v sklopih po 4. Na eni strani so znaki podjetij ali znamk, na drugi pa odgovori. Pravilen je le en odgovor. Da pa zadeva ne bi bila preveč lahkotna, smo pri logotipih vzeli le po eno črko. Včasih začetnico (kar je seveda lažje) včasih pa eno tipično črko iz imena blagovne znamke.

Če se boste prebili skozi vseh 40 vprašanj, bomo podatke vnesli v naš super-duper kompjuter, ki bo s pomočjo luknjanih kartic rangiral vaše znanje, od ignoranta do genija in Nezemljana.

Če boste na svoj rang še posebej ponosni, ga boste seveda lahko delili na Facebook in izzvali prijatelje, da vas premagajo.

Gremo NAPREJ!

❱ Vsi logotipi in znaki so last podjetij in so njihova intelektualna lastnina. Ta igrica je namenjena zgolj zabavi (za tiste nad 50%) in streznitvi (za tiste pod 50%).
1. stran
2. stran
3. stran
4. stran
5. stran
6. stran
7. stran
8. stran
9. stran
10. stran
  • Odstotek pravilnih odgovorov
  • 100 %
Kategorija: 0 - 9 %
Naziv: General ignorant s tremi zvezdicami in redom tupastega netopirja med hrastovimi listi.

Pokličite svojo učiteljico matematike iz 2. razreda osnovne šole in jo prosite za nekaj dopolnilnih ur. Predvsem prepoznavanje in imenovanje osnovnih geometrijskih teles, denimo kroga, kvadrata, trikotnika … Snov si zapisujte in jo doma ponovite. Ne zadovoljite se, dokler ne ločite med krogom in kvadratom. Zagotovo bo težko, a ne obupajte.

  • Odstotek pravilnih odgovorov
  • 100 %
Kategorija: 10 - 19 %
Naziv: General ignorant z eno zvezdico in redom zmedene opice med palmovimi listi.

Vaša sposobnost opazovanja in dojemanja okolice je na nivoju zakajenega orangutana, ki si je na glavo poveznil škaf in zdaj zbegano teka po džungli. Ker je škaf premajhen za njegovo ogromno glavo, je rahlo privzdignjen in orangutan tu in tam opazi drevesa, liste in živali v džungli. Nekatere od njih si zapomni, v redkih primerih tudi barve rož, kač in insektov. Vaša sposobnost opazovanja je tu nekje.

  • Odstotek pravilnih odgovorov
  • 100 %
Kategorija: 20 - 29 %
Naziv: Veliki ignorant z redom pristnega štajerskega hmelja v vencu iz pristnega štajerskega hmelja.

Vaša sposobnost opazovanja je patetična. Zelo verjetno ne veste, kakšne barve je embalaža šampona, ki ga uporabljate. Edino, kar vas rešuje, je pogosta opitost z vsaj pol gajbe piva. Takrat vidite dvojno in možgani si podobe laže zapomnijo. A kljub temu je trud, da bi si zapomnili še kakšno blagovno znamko, odveč. Dej še en per!!!

  • Odstotek pravilnih odgovorov
  • 100 %
Kategorija: 30 - 39 %
Naziv: Navaden ignorant z redom luzerskega ignoranta v vencu iz nečesa, kar je dovolj podobno listom.

Podpovprečno. A naj vas ta beseda ne razveseli preveč. V tem kvizu je vaš rezultat sicer še vedno v okviru dosežkov hominidov, ampak bolj na strani opic, kot ljudi. Raziskave so pokazale, da si večina šimpanzov zapomni več abstraktnih simbolov, kot vi. Je pa res, da oni dobijo banano za nagrado. Svet skozi vaše oči je verjetno prazen, pust, črno bel in brez vizualnih dražljajev.

  • Odstotek pravilnih odgovorov
  • 100 %
Kategorija: 40 - 49 %
Naziv: Super tepček z redom zmedenega osla v vencu brez kakršnihkoli listov.

Vaša kapaciteta vizualnega pomnjenja je zapolnjena z nekaj osnovnimi prometnimi znaki in tremi logotipi (Nike, BMW in Apple). Za kaj več tam zgoraj očitno ni prostora. Vi ste tisti, zaradi katerih so mesta polepljena s plakati in TV programi polni oglasov. Če bi se malo skoncentrirali, opazovali stvari okrog sebe, bi bilo oglasnega onesnaženja bistveno manj. Vaš »oglasni odtis« je ogromen!

  • Odstotek pravilnih odgovorov
  • 100 %
Kategorija: 50 - 59 %
Naziv: Povprečni potrošnik z redom zlatega znaka povprečja brez venca.

Ste nekje okrog zlate sredine. Zlate zato, ker je to ena od redkih »barv«, ki si jo zapomnite. Vendar ne bodite potrti. Pravilno ste uganili več kot pol blagovnih znamk in, če niste v oglaševanju, je to precej pohvalno. Če pa slučajno ste v oglaševanju, potem pa hitro osvežite svoj CV.

  • Odstotek pravilnih odgovorov
  • 100 %
Kategorija: 60 - 69 %
Naziv: Zavéden potrošnik z redom stereotipnega oglaševalca v vencu iz čistega kanabisa.

Zelo pohvalno! Pravilno ste razkrinkali približno dve tretjini blagovnih znamk. Očitno denar, ki ga podjetja zmečejo v oglaševanje in svojo prepoznavnost, vseeno ne gre v nič. Tudi oblikovalci so vas veseli in njihov obstoj ima malce več smisla. Ste zgleden potrošnik, ki ve kaj (in predvsem zakaj) kupuje določene izdelke. Ne pustite se zmesti, vendar radi poskusite kaj novega. Ločite med Dolče Gabana in Golče Dabana … pohvalno!

  • Odstotek pravilnih odgovorov
  • 100 %
Kategorija: 70 - 79 %
Naziv: Opazovalec, vizualec in vizionar z redom očesa in vektorske solze v vencu solz ujetih kriminalcev.

Za kriminaliste bi bili idealna priča. Zlikovce bi prepoznali v trenutku in to s suvereno natančnostjo. Če bi bilo treba pomagati pri izdelavi fotorobota, bi kriminalistu vzeli papir in svinčnik ter skico narisali sami, jo poskenirali, vektorizirali in lepo osenčili. Nočna mora vseh prestopnikov!

  • Odstotek pravilnih odgovorov
  • 100 %
Kategorija: 80 - 89 %
Naziv: Veliki vedež in videž z redom čudežev v vencu iz čistih čudežev.

Vašemu prodornemu pogledu ne uide prav nič. Vizualni spomin meji na čisto, brezmadežno belo magijo. Ker ste razumno in visoko intelektualno bitje, tega ne izkoriščate v zle namene. Klošarju z veselje stisnete 1 evro. Pa ne zato, ker bi bila 2 evra preveč. Preprosto zato, ker je kombinacija zlatega obroča in srebrne sredine bistveno lepša in logična, kot dvoevrski kovanec s srebrno obrobo in zlato sredino. Halo?! Zlata sredina pomeni povprečje in to niste vi!

  • Odstotek pravilnih odgovorov
  • 100 %
Kategorija: 90 - 98 %
Naziv: Iluminat, presvetli vodja in veliki možgan z redom trikotnika in vsevidnega očesa.

Vaša sposobnost opazovanja je neverjetna, vi vidite vse. Tudi tisto česar ni! Ko bodo Nezemljani obiskali naš svet, bodo gotovo najprej prišli k vam in vas prosili, da jim pomagate sestaviti zemeljsko-vesoljski konzilij. Mi pa vas prosimo, da se nas usmilite.

  • Odstotek pravilnih odgovorov
  • 100 %
Kategorija: 100 %
Naziv: 52 4F 42 4F 54

S katerega planeta ste, ni povsem jasno. Je pa jasno, da niste z Zemlje. Jasno ni niti, ali ste organizem na bazi ogljika, ali ste posledica eksperimentiranja s super umetno inteligenco. Je pa jasno, da imajo vaši možgani (oz. pomnilniške enote) izjemno kapaciteto. Live long and prosper!

Vaš rezultat
0/40
Max rezultat
0/40