Klicaj in tri pike

Ljubljana, 3. 6. 2012

Naj bo še tako odločen, drzen in odmeven, je tudi Klicaj ekipno ločilo. Zato se je naša ekipa odločila, da pristavi tri pike in se okrepi z novimi močmi v obliki izkušenih mladcev. Treh mladcev, ki so se kalili v večjih slovenskih agencijah, a so ugotovili, da so jim pristen osebni stik, odgovornost do naročnikov in svoboda misli bolj pomembni.

“, , “, so nekoč vedeli povedati izkušeni. Vendar so v oglaševanju izkušnje lahko tudi zavora. Do naslednjega potoka nas morajo voditi tudi sveže, neobremenjene, drugačne ideje. Šele tako se lahko odločamo med varnostjo mostu ali drznostjo skoka.

Miha Pontelli je izvedbeni oblikovalec, ki mu noben file ne ubeži pred tiskom, nobena korektura ne zgreši miške in noben format ne vzame poguma.

Klemen Šefer je tekstopisec, ki veliko razmišlja, veliko piše in na veliko išče velike besede. Ko vse to sestavi v smiselno celoto, jo poimenuje kreativna strategija.

David Anand Rajapakse je vodja projektov, ki mu misli švigajo med Šrilanko, Londonom, Domžalami in Ljubljano. Poleg svojega ciderja skrbi tudi za nemoteno zorenje projektov, idej in odnosov.