Kot po kopnem!

Ljubljana, 8. 11. 2018

Cilj kampanje za Petrolove zimske pnevmatike je bil dvoplasten.

Z vizualnim delom smo skušali voznikom čimbolj neposredno prikazali, kako je videti zasnežena cesta z dobrimi pnevmatikami. Cesta od daleč zgleda kot navadna. Splužena in kopna. Vendar pozornejši opazovalec kmalu razkrije, da cesta ni navadna. Je velikanska razvita zimska pnevmatika.

Verbalni del našteva vsaj deset razlogov zakaj kupiti zimske pnevmatike na Petrolu. Cilj seveda je vzbuditi zanimanje za te razloge in posledično obisk Petrolove spletne trgovine. Pri medijih, ki ne dovoljujejo veliko vsebine (jumbo…) smo ta del v celoti pustili v »teaser« fazi. Pri medijih, kjer se kupec lahko ustavi, pa smo izpisali vseh deset razlogov, za dodatne pa jih povabili na spletno stran.

Iz tehničnega vidika je bila največji izziv seveda razvita pnevmatika v obliki ceste. Ker je Petrol glavni zastopnik za gume Nokian, smo izbrali eno iz zimske ponudbe. Natančno smo prerisali vzorec, izmerili globino profila in preučili material (prosojnost, reflektivnost). Nato smo s 3D programom Cinema4D izdelali natančen model površine pnevmatike in izdelali material. Objekt smo nato razvili in ga »položili« v idilično zimsko pokrajino. Naš veliki prijatelj Photoshop pa nam je pomagal, da je guma postala integralni del cele slike.

Televizijski oglas je posnet z dronom, ki je letel nad vijugasto zasneženo cesto globoko v gozdu. V postprodukciji smo dodali še paralaksno sneženje, za bolj pristen občutek. Celoten posnetek je precej preprost, saj smo hoteli izpostaviti prednosti v telopu.

  • Jumbo plakat
  • Plakat
  • Drobižnica
  • Topper
  • Izdelava osnovne grafike