Kava na poti iz Petrola. V novi podobi in s povečano družino.
Najbolj znana Kava na poti je lani dočakala korenito prenovo, od grafične podobe, novih okusov in novih kavomatov, ohranili so le odličen okus.
Prenova logotipa Kava na poti
Družina Kave na poti se je razširila iz kave iz avtomata na celo serijo izdelkov. Zato je bila potrebna vsebinska in oblikovna sprememba logotipa, ki bo odraža tudi ostale izdelke znotraj družine. Prepoznavnemu logotipu Kava na poti smo tako malce posodobili font in dodali Petrolovo pasico, ki mu dodaja garancijo kakovosti.
Logotip omogoča uporabo za celo družino in predvidi dodajanje novih izdelkov.
Grafični element omogoča razlikovalnost in prepoznavnost
Zaradi generičnosti imena pa je priporočljiva uvedba določenega razlikovalnega elementa. Zato smo uvedli dodaten likovni element, ki ne bo konkuriral logotipu in bo v funkciji razbremenitve in razlikovalnosti. Govorimo o Kavi in o Poti. Govorimo o raznovrstnosti in dinamiki. O raznovrstnosti kave, okusov, poti, cest, želja…
Element vijug sporoča vse to in ponuja neomejeno možnosti za uporabo v oglasih in na prodajnih mestih.
Prodajna mesta Kava na poti: kavomati, kotički in lončki
Z novo generacijo kavomatov, so prispeli tudi novi okusi, med drugim težko pričakovana decaf kava. Vsi kavomati in kavni kotički so opremljeni v novi podobi, prenovo pa so dočakali tudi lončki.
Ledena kava na poti
Prenovljena je tudi ledena kava, ki se po novem ponaša tudi z možnostjo brez laktoze. Tudi tu grafični element krivulj krasi embalažo in se z dodatkom modre barve uporablja v oglasih.
Kapsule Kava na poti
Odlično sprejete so okusne kapsule za pripravo doma. Izbirate lahko med 3 okusi, vsi pa so v ličnih novih pakiranjih, kjer smo se igrali z vijugami in 3D elementi kapsul. Za kupca pa bo zagotovo najboljši ločevani element kozarec, ki nakazuje kako napitek izgleda po pripravi.