Uparjanje na nivoju

Ljubljana, 11. 8. 2017

Uparjanja ali vapanja (kaj je bolj domače, presodite sami) se še vedno drži stigma nekakšne »pol legalnosti«, ki je bližje kajenju trave, kot cigaret. K podobi so veliko prispevali tudi proizvajalci arom in e-tekočin, saj so embalaže večinoma oblikovane v slogu amsterdamskih coffee shopov.

Skupaj s proizvajalcem in distributerjem CVC so razvili linijo izdelkov za vapanje, ki skušajo dvigniti nivo e-kajenja, predvsem pa percepcije med kupci. Pri oblikovanju celostne podobe smo se skušali približati resnejši publiki in vendar ohraniti kanček hudomušnosti.

Linija Vapini je tako vizualno bližje kakovostnemu konjaku ali cigaram, kot dosedanji klasični podobi večine embalaž. Vapini ima seveda tudi svojo zgodovino, ki bo opisana na spletni strani blagovne znamke.

  • Vapini mešanice arom
  • Vapini nikotinski shoti
  • Vapini PG/VG tekočine
  • Vapini čiste arome
  • Vapini spletna stran in zgodovina