Ajdovščina, 26. 12. 2010 — Zmagali smo na natečaju za prenovo embalaže in komunikacijsko strategijo legendarne Fructalove Frutabele.
Zasnova embalaža bo različne okuse Frutabele sistematizirala na kupcu prijazen način, ob enem pa dovoljevala dodajanje in širjenje segmentov.

Poskrbeli pa nismo le za lepši in sočnejši videz, tudi na otip bo novo pakiranje precej prijetnejše in sodobnejše. Nova pa ne bo le embalaža, pri Fructalu bodo izboljšali tudi recepturo nekaterih. Po novem bodo še okusnejše in še bolj zdrave! En od ciljev je oddaljiti percepcijo Frutabele od kategorije sladkih prigrizkov in jo približati kategoriji zdrave, polnovredne hrane.

V letu 2011 se torej pri priljubljeni sadni rezinici obetajo še mnoge novosti, tako v komunikacijskem kot vsebinskem smislu. Cel projekt je še v neprosojni foliji, vseh podrobnosti še ne bomo razkrili!