Ljubljana, 10. 2. 2011 — Cityji so izjemno hvaležen medij in vsaj, kar se velikosti tiče, tudi najbolj človeški. Veliki so ravno toliko, da niso preveliki in da se lahko spogledujejo z nami. Ker se z njimi gledamo iz oči v oči, nam dobre kreativne rešitve lahko postrežejo na način, ki ga ljudje razumemo bolj intimno. Komunikacija med nami in običajnim Cityjem je lahko namreč precej dvosmerna, znajo pa zaigrati tudi na naša čutila in jasno je, da gledamo ljudje na stvari, ki nam vzbujajo čustva, drugače kot na predmete oropane osebnosti. Makaroni v kozici ne bodo nikoli tako privlačni kot tisti na Cityju, zato je City pravi šarmer.
Posebnost Cityjev je v njihovi tridimenzionalnosti in obvladovanju okolice. Zdi se, da so živi. Samozavestno umeščeni v urbano okolje, vendar nič agresivni ali plehki. So kralji ulice, zvodniki, dilerji in mularija hkrati. So intelektualci med promotorji oglasnih
Ljubljana, 10. 2. 2011 — Cityji so izjemno hvaležen medij in vsaj, kar se velikosti tiče, tudi najbolj človeški. Veliki so ravno toliko, da niso preveliki in da se lahko spogledujejo z nami. Ker se z njimi gledamo iz oči v oči, nam dobre kreativne rešitve lahko postrežejo na način, ki ga ljudje razumemo bolj intimno. Komunikacija med nami in običajnim Cityjem je lahko namreč precej dvosmerna, znajo pa zaigrati tudi na naša čutila in jasno je, da gledamo ljudje na stvari, ki nam vzbujajo čustva, drugače kot na predmete oropane osebnosti. Makaroni v kozici ne bodo nikoli tako privlačni kot tisti na Cityju, zato je City pravi šarmer.
Posebnost Cityjev je v njihovi tridimenzionalnosti in obvladovanju okolice. Zdi se, da so živi. Samozavestno umeščeni v urbano okolje, vendar nič agresivni ali plehki. So kralji ulice, zvodniki, dilerji in mularija hkrati. So intelektualci med promotorji oglasnih
sporočil in zahtevajo najboljše. Nekoč je nek angleški City v intervjuju priznal, da bi ga osebno in profesionalno najbolj ponižal prodajni katalog čistil, ki bi ga namesto plakata za parfum nalimali na njegov obraz. To jasno kaže na njihov snobizem. Za Cityja ni karkoli dovolj dobro.
Cityji postajajo vse bolj inteligentni in razgledani ter med najbolj priznanimi strokovnjaki za promocijo. V nekaj letih so se naučili ogromno! Nedavno je nekaj uglednih londonskih Cityjev predstavilo Dellove mini prenosnike. Postavili so jih kar v živo. To kaže na neverjetno
sposobnost transformacije vsakega Cityja, ki lahko svojo osebnost kadarkoli spremeni v izložbeno okno.
Za potrebe Orangea se je City spremenil v agenta za delo in prodajalca vstopnic. Orange je namreč mahnjen na zabavo in vsako leto organizira več spektakularnih gigov, vendar zanje ne prodaja vstopnic. Te zrihta City, vendar si jih moraš prigarati tako, da ti City obvlada prostovoljno delo pri kakšni humanitarni organizaciji, plačilo
za opravljeno delo pa so vstopnice na Orangeov gig. Ja, Orange je prava dušica od človeka!
Ampak City je zares car, čeprav ima tudi malce čudaški smisel za humor in pogostokrat rad izziva. Preteklo poletje je žejne mimoidoče izzival s svežimi limonami prek katerih je curljala voda in vsaj ducat očividcev ga je že skoraj mahnilo na gobec, kar pa se je zares zgodilo malce kasneje, ko je vse žejne sprovociral z izzivanjem s hladnim Coors Lightom in se pri tem spečal še s TV-jem.
Ja, City se za svoje koristi zlahka poveže s komerkoli iz branže, da je le bolj zanimivo in ljudje bolj razkačeni. No, City je pač mestni fant, zato se mu mora vedno kaj dogajati.