Na prvi pogled je ta banalen kos sive plastike približno tako pomemben kot lanski sneg. A le na prvi pogled. Ta kos plastike je namreč del zelo natančne naprave za štetje denarja. Tu pa se banalnosti hitro nehajo, saj je od kakovosti in natančnosti izdelave odvisno marsikaj. Ne nazadnje mora biti zaupanje našega denarja avtomatu brezpogojno. In ko govorimo o podjetju Sibo, je takšnih naprav, aparatov, izdelkov in kdo ve še česa, ki bi nam brez njihove natančnosti delali sive lase, skoraj nešteto.

Pri skupini Sibo, enem izmed vodilnih podjetij na področju brizgane plastike, zapiral, kalupov in orodij v Evropi, so nam zaupali snovanje kampanje, ki njihovim na videz preprostim izdelkom najde pravo mesto. In njihovi izdelki še zdaleč niso banalni! Od profesionalnosti in izkušenj podjetja Sibo so namreč odvisna tudi naša življenja, saj izdeluje podjetje tudi najbolj zahtevne dele medicinskih in life-support naprav.

Eden od elementov kampanje je tudi poenotenje likovne podobe komunikacij podjetja. V kratkem bo preoblečena tudi njihova spletna stran. Podjetje začenja komunicirati tudi s širšo javnostjo, ki s tako zelo specializirano proizvodnjo pač ni seznanjena. Svoje marketinške aktivnosti zato usmerja tudi izven omejenih strokovnih krogov in širi zavedanje o blagovni znamki – zato je prav, da se podjetje na trgu predstavi v podobi, ki mu je pisana na kožo. Torej visokotehnološko, čisto, discpilinirano a vseeno človeško.

Serija oglasov bo predstavljala izdelke iz vseh segmentov podjetja. Od brizgane plastike in orodij, pa do najrazličnejših zapork. Morda bomo ob odpiranju zobne paste, uporabi domofona ali ob sprehajanju po televizijskih kanalih pomislili tudi na to, da je v številnih stvareh, ki nas spremljajo vsak dan, vgrajeno tudi slovensko znanje podjetja Sibo.