Ljubljana, 1. 9. 2011 —  Nov TV oglas za Big Bang že predvajajo, zato vam lahko razkrijemo ozadje njegovega nastanka. S prenovo kataloga smo že napovedali spremembe pri največjem domačem ponudniku zabavne tehnologije. To pomeni, da se bomo več ukvarjali s sodobnimi tehnologijami in sledenju trendom, kaže pa tudi na spremenjen komunikacijski koncept. Razvili smo Big Bangov laboratorij in ga postavili v vzporedni svet, da je tudi najemnina za vse te silne kvadrate cenejša ;) Laboratorij ima namreč več sob, ki posnemajo človekovo vsakdanje okolje: dnevna soba, pisarna, kuhinja, spalnica, kopalnica … Vsekakor gre za okolje v katerem lahko lažje izmerimo vpliv zabavne tehnologije na posameznika in tehnologijo predstavimo v luči, ki jo primerno osvetljuje.

Napredek tehnologije se nikoli ne odraža samo v stvarni ali “real life” uporabni vrednosti, ki nam olajša vsakdan – danes so dimenzije tehnologije zabave najbolj očitne v razsežnostih doživljanja in izkustev. Big Bang je zato ustanovil virtualni laboratorij za testiranje stvarnosti in vsi strokovnjaki v njem stojijo za vsakim preizkusom. Tokrat so preizkusili HP Pavilion dv6 in prestal je čisto vse teste!