Ljubljana, 12. 5. 2012 — Pri domačem proizvajalcu prehranskih dopolnil so kar nekaj let izdelke nizali drugega za drugim. Embalaže so se kopičile, oblikovna in komunikacijska rdeča nit pa se je izgubljala. Čas je bil za prenovo vizualne identitete izdelkov in komunikacije. Izdelki imajo sedaj tri nivoje ločevanja: po imenu, barvi in nosilni grafiki. Večini izdelkov imena nismo spreminjali, saj so že uveljavljena. Nekaterim smo ga pa le posobobili.

Izdelke smo nato postavili v barvni krog, sorodne seveda skupaj.

Izdelki za odpornost so dobili rumeno-zelen del spektra, za srce in ožilje rdečega, za vitaminske in lepotne preparate smo rezervirali vijolično-moder del mavrice, in tako naprej. Barvna sorodnost izdelkov za podobne tegobe dovoljuje sinergično oglaševanje več različnih preparatov v enem oglasu. Naslednji nivo ločevanja je nosilna grafika, ki na abstrakten (in zato dekorativen) način prikazuje bodisi učinkovino, bodisi namen.

Tudi oglasi so dobili novo podobo. Pri tovrstnih izdelkih je pogosto potrebne veliko razlage in oglasi na koncu postanejo natrpani in nestrukturirani. Da bi se temu izognili, smo predvideli modularno zasnovan tipičen oglas razdeljen na dva dela. Levega emocionalnega in desnega racionalnega. Čustven del govori o izdelku na nežen in liričen način, racionalni del pa na jasen in farmacevtski način. Proizvajalec lahko tako pove vse o prednostih in indikacijah preparata, v protiutež pa je emocionalni in nežnejši del.

Nekaterih uvoženih izdelkov ni bilo moč postaviti v “mavrični” sistem, prvi niz domačih pa bo kmalu na policah.

Hkrati z vizualno identiteto smo posobodili in poenotili tudi verbalno komunikacijo celotne linije prehranskih dopolnil. Vsem izdelkom smo dodali krovno sporočilo v obliki sintakse Telesu v pomoč, ki se nadaljuje s ključnim področjem učinkovanja posameznega izdelka (Telesu v pomoč pri urejanju prebave, Telesu v pomoč pri herpesu, Telesu v pomoč pri vzdrževanju zdravja itn.). Tako smo tudi verbalno poudarili celovitost izdelkov ter njihovo posamično in komplementarno pomoč organizmu.