Ljubljana, 18. 7. 2012 — Varčne in okolju prijazne lesene montažne hiše so pravi hit, saj so do denarnice in okolja bistveno bolj prijazne, kot klasične zidane hiše. In konkurenca na trgu je temu primerna, zato se morajo podjetja, ki tržijo in proizvajajo take hiše pokazati v najlepši luči.
Zato smo za podjetje Promles razvili novo celotno grafično podobo, ki odseva kakovost njihovih izdelkov. Za podjetje razvijamo tudi osebnost blagovne znamke in identiteto, ter pomagamo pri medijskem načrtovanju.

Pri Promlesu so tržili in postavljali lesene montažne hiše podjetja Promo, sedaj pa so dejavnost razširili tudi na ostale (še naprednejše) lesene montažne hiše, pa tudi na trženje širše palete lesnih izdelkov in polizdelkov.

Osnovni znak predstavlja drevo in drevesne letnice, varnost, dobre ideje in rast. Osnovna barva je rjava, ki pa ji v ostali komunikaciji dodajamo listnato zeleno. Osnovna tipografija je Gotham, ki izžareva čistočo in jasnost.

V naslednji fazi bo na vrsti celotna prenova spletne strani, vključno z povsem novim CMS-jem.