Ljubljana, 29. 7. 2012 — Ogrevanja z lesno biomaso se marsikdo otepa, predvsem zaradi pomanjkanja informacij in znanja o teh naravi prijaznih energentih. Priznamo, tudi na naši agenciji smo bili malce skeptični, dokler nismo začeli sodelovati s podjetjem Promles, ki trži tovrstne izdelke.
Na našem trgu je kar nekaj ponudnikov lesnih energentov, vendar so komunikacijsko v precej embrionalni fazi. Promles si je zadal nalogo postati vodilni na tem segmentu pri nas, zato so želeli imeti tudi temu primerno blagovno znamko. Nastal je Peletop.
Ob izbiri imena smo upoštevali, da mora biti ime preprosto, aplikativno, transparentno in brezčasno. Primerno pa mora biti tudi za tuje trge, ob enem pa nezaščiteno in z nezasedeno domeno… kar zapleteno.
Likovno je sistem soroden Promlesovemu CGP-ju, le da je tu nosilni grafični element plamen, ki se elegantno in nadzorovano dviguje nas ime in nakazuje rast in dinamiko.
V prvi fazi smo poleg osnovnega znaka in zraven spadajoče papirne galanterije, izdelali še celotno spletno stran in embalažo treh različic peletov.