Ljubljana, 24. 8. 2012 — Brez skrbi, ne govorimo o “prijetnih” družinskih srečanjih. Debitel je pripravil povsem nov in edinstven paket SuperD. Namenjen je družinam, pa tudi ostalim skupinam, tja do pet uporabnikov. Prednost paketa so izjemno ugodne cene, predvsem pa en račun in skupna količina SMS-ov in minut.

Ob launchu paketa SuperD smo pripravili kampanjo, v kateri se poigravamo z družinskim okoljem polnim značilnih prigod, ki so posledica deljenja skupnih prostorov. Le kdo ne pozna čakanja pred vrati kopalnice? Le kdo ni vsaj enkrat zamudil, ker je njegova partnerica, partner, sestra, brat, otrok potreboval „samo še minuto“? Tipično vprašanje pred kopalnico: „Koliko še …?“

Ker si v paketu med seboj delijo porabo minut in SMSov, je glavni lik oče, ki ga zanima koliko še – a kot ugotovimo kasneje, ga ne zanimajo minute v kopalnici, ampak koliko skupnih minut in SMSov imajo še, saj jih na koncu on izkoristi v kopalnici.

Poleg sklopa treh TV oglasov smo pripravili še jumbo, tiskane oglase, plakat, spletne pasice, ozadja, letak, pingvin…