Ljubljana, 15. 1. 2014 — Januarja, v času okrevanja po decembrski dekadenci, je vsaka priložnost za prihranek pravi jackpot. Zlasti, če nas pri tem obdarijo še z bonusom! Z idejo zadetka v polno po ceni, ki osrečuje, smo zasnovali novo kampanjo paketov D100, D200 in D400.

Paketi D so namenjeni manj zahtevnim in cenovno občutljivim uporabnikom. Te osrečujejo s preprostostjo, preglednostjo, predvsem pa zelo prijazno ceno.
Vključujejo enako število količin: po 100, 200 ali 400 minut, sporočil in prenosa podatkov. V novi akciji pa Debitel podarja še po 100 (pri D100 in D200) ali celo 200 (pri D400) dodatnih količin za kar dve leti.
Nosilec kampanje je animiran telop, v katerem smo v glavno vlogo postavili igralni avtomat, t.i. slot machine. Če je pri pravem igralnem avtomatu zadetek, kadar so trije motivi enaki, je pri paketih D vsaka kombinacija enakih količin zmagovalna – vsaka po najboljši ceni in z bonus količinami.
TV oglas smo spremljajo še tiskani oglasispletni bannerji in oglasi na Facebooku, vsi opremljeni s prepoznavnim motivov zmagovalnega dobitka količin minut, sporočil in prenosa podatkov.