Ljubljana, 26. 1. 2011 - Digitalna 3D tehnologija si jemlje vse večji kos trga zabavne elektronike namenjene mladim. Igre, filmi, glasbeni spoti in ostala digitalna vizualna zabava dobiva novo, tretjo dimenzijo. Žal pa je bila tehnologija do zdaj precej draga, zato so pri Xpandu, ob predstavitvi novih x104, znižali ceno x103. Ta vrhunska digitalna 3D očala so namenjena mlajši populaciji,

ki je cenovno občutljivejša, vendar zelo zahtevna in tehnično podkovana.

Temu primeren je tudi komunikacijski ton nove serije materialov, ki smo ga pripravili za Xpand. Oglasi, plakati, oprema prodajnih mest in še kup ostalega materiala sestavljajo trije glavni akterji, rdeči, zeleni in modri. Banda RGB obožuje glasbo, igre, filme, šport, ples in ... ah, vse kar smo starejši da malo pozabili.

Kampanja štarta čez lužo v USofA, nato pa se seli po celem svetu. Kako je videti osnovna komunikacija, ki oglejte med oglasi.