Ljubljana, 5. 2. 2011 -
6. februarja je v Ameriki državni praznik. Ta praznik je tamkaj en najbolj nestrpno pričakovanih. Na ta praznik Američani pojedo enormne količine hrane, več je le na Zahvalni dan. Na ta praznik si pobarva obraze in sede pred televizorjem praktično cela država. Na ta praznik se ameriškim oglaševalcem uresničijo sanje. Ta praznik je Super Bowl Sunday in prenos si ogleda več kot 100 milijonov ljudi.
Toda v nasprotju z običajnimi športnimi prenosi, oddajami ali filmi, gledalci med oglasnimi bloki ne iščejo daljincev. Oglasi med Super Bowlom so del spektakla, gledalci o njih debatirajo, jih ljubijo, sovražijo in enako težko pričakujejo, kot tekmo samo. Ti oglasi, Super Bowl Ads, so večinoma izdelani le za to prireditev in navadno predvajani le takrat in nikoli več.
Ob izjemni kakovosti so ti oglasi zanimivi tudi zaradi (vsaj za naše razmere) enormnih denarnih vložkov. Najdražja produkcija, najdražja zasedba, najdražja
glasba... če kje, potem tu velja reklo "money's no object". Letos bodo dominirali avtomobilisti, težko pa bo preseči kakega od klasikov, denimo Applov 1984 Ridleya Scotta.
Tudi nakup oglasnega prostora med Super Bowlom je nekaj posebnega. Lani je CBS za 30 sekundni spot pokasiral solidne 3 milijone dolarjev.
Posodobitev: Naš glas gre spotu Uvoženo iz Detroita. Posnet v parih dnevih, brez CG čarovnij, ultra "kreativnih" idej, visokoletečih obljub in zaničevanja konkurence. Preprost, jasen, direkten. Takšni so, da delajo. Pika.