Ljubljana, 18. 2. 2. 2011 - Danes je v Uradnem listu objavljen Odlok o oglaševanju Mestne občine Ljubljana (ki nadomešča odlok iz leta 99 in njegove novele). V njem so določeni dovoljeni objekti za oglaševanje in število le teh, način pridobitve dovoljenja in višina takse, ki jo je potrebno plačati za vsakega od njih. Ureja tudi oglaševanje na avtobusih in plakatiranje za volilne/referendumske kampanje. Seveda so določene tudi prepovedi in sankcije.

Prepovedana ravnanja v MOL-u so:

- oglaševati brez dovoljenja za oglaševanje iz tega odloka ali v nasprotju z njim,
- nenamensko uporabljati objekte za oglaševanje,
- poškodovati objekte za oglaševanje,
- poškodovati ali zakriti vsebino oglaševanja na objektih za oglaševanje,
- trositi ali razdeljevati reklamni material ali ga zatikati ali lepiti na avtomobile,
- lepiti male ali velike plakate na zunanje površine izložb, sten, oken, vrat, zidov, ograj, gradbiščnih ograj, elektro in telefonskih omaric in podobno,
- oglaševati na vozilih ali prikolicah z majhnimi ali velikimi plakati ali drugimi podobnimi načini oglaševanja (svetlobni, vrtljivi).

Glavna sprememba je, da je določeno število objektov za oglaševanje, kar pomeni, da lahko sčasoma pričakujemo upad občinskih plakatov (1000 za območje celotnega MOL-a), cityev (94) ipd,

predvsem pa bodo Inšpektorji odrejali odstranitve vseh "na črno" postavljenih objektov. Pridobljena dovoljenja za oglaševanje bodo veljala 5 let. Več je tudi prepovedi, saj je po novem prepovedano tudi razdeljevanje reklamnega materiala, kar verjetno pomeni konec deljanja letakov na Čopovi in podobnih BTL aktivnosti, ki se ne izvajajo v okviru prireditev.