Ljubljana, 16. 1. 2012 - Pred štirinajstimi dnevi so obstajale samo ideje na papirju, danes je naša prva akcija za Debitel da na TV zaslonih, v tisku, na spletu, itd. S pravo ekipo, dobrimi sogovorniki na strani naročnika, pravo medijsko agencijo in dobro voljo, lahko tudi kampanja, ki vključuje kar 3 TV oglase in serijo tiskanih, radijskih in spletnih oglasov, zaživi v tako kratkem času.
Utrinki s snemanja na letališču v Divači in na smučišču na Cerknem,so dokaz, da sta glavna akterja obeh spotov, kakor tudi ekipa, junaško prenašali mraz in se brez težav znašli v "surovem" okolju. Tovariško sodelovanje ekipe pa bo verjetno še bolj prijetno ta teden, ko bomo zaključili snemanje tretjega spota v malce toplejšem in bolj eksotičnem okolju.
Akcija je namenjena promociji prav posebnega paketa, kjer pridejo najbolj do izraza pari, ki ne morejo eden brez drugega - zaljubljenci, matere in sinovi, zeti z najboljšimi taščami na svetu, avanturisti in navdušenci ... Vsak od nas ima nekoga, ki si je z njim tako blizu, da mu lahko podari telefonsko številko in telefon, ki mu ga bo plačeval sam ali pa si bo stroške delil - samo zato, da sta lahko ves čas v stiku. V paketu NajinD je pomembna le dvojina - tako tudi v oglasih in nagradnih igrah na Facebooku. Tam lahko vsak prediskutira svoj spomin (memory) v odkrivanju parov in celo zaigra to igro z nekom v paru. Kaj naj še dodamo? NajinD je res 1 za 2!