Ljubljana, 12. 5. 2012 - Pri najboljšem proizvajalcu prehranskih dopolnil v naši državi so več let drug za drugim proizvajali nove izdelke. Posledično se je embalaža množila, komunikacijska doslednost pa se je zmanjšala. Prišel je čas za prenovo vizualne identitete izdelkov in posledično komunikacije. Zdaj imajo izdelki tri ravni razlikovanja: njihova imena, barve in glavne grafične elemente.. Večine blagovnih znamk nismo spremenili, saj so že uveljavljene, druge pa smo le posodobili. Izdelke smo umestili v barvno kolo in jih ustrezno razvrstili v skupine.
Izdelki, ki se ukvarjajo z naravno odpornostjo, so dobili zeleni in rumeni del barvnega spektra; izdelki, ki se ukvarjajo s srcem in krvnim obtokom, so dobili rdečo barvo, vitaminski in kozmetični izdelki vijolično in modro barvo itd.. Ta pristop omogoča sinergijsko oglaševanje več izdelkov na enem oglasu. Druge ravni razlikovanja so glavni grafični elementi, ki na abstrakten (in zelo dekorativen) način prikazujejo vsebino ali namen izdelka.
Poleg vizualne identitete blagovnih znamk Ars Pharmae smo posodobili in poenotili besedno in ustvarjalno komunikacijo celotne ponudbe prehranskih dopolnil. Ponudba se zdaj ponaša z novim sloganom na naslovnici "Pomaga vašemu telesu" ki nadaljuje s ključnimi prednostmi posameznega izdelka (pomaga telesu pri prebavnih motnjah, pomaga telesu pri naravni odpornosti itd.). Na ta način smo ne le vizualno, temveč tudi verbalno poudarili zanesljivost in besnost izdelkov ter njihov harmonizirajoči učinek na človeški organizem.