Ljubljana, 13. 5. 2012 - Debitel je s filozofijo paketa MojD, kjer lahko kupimo le toliko minut, SMS-ov in MB-ov le, kolikor potrebujemo, odličen primer, kakšna mora biti sodobna in naročniku prijazna storitev. Najbolj prijazen slovenski mobilni operater nam je zadal nalogo, da na čim bolj slikovit, zanimiv in učinkovit način predstavimo akcijo, v kateri novim naročnikom paketa MojD za eno leto podarjajo 100 SMS-ov ali 100 MB prenosa podatkov mesečno.
Hmm ... Le kaj bi lahko kar najbolj razumljivo prikazalo prodajno akcijo, hkrati izražalo prilagodljivost paketa MojD in sproščenost izkušenj pri Debitelu, smo pomislili. In se spomnili na trend nakupovanja, ki po poplavi neosebnih nakupovalnih središč znova teži nazaj k bolj organski, pristni in osebni izkušnji. Prilagoljivost ponudbe smo prikazali z metaforo stojnice, na kateri kupec izbira bonbončke po svoji želji, prodajalka pa mu prijazno napolni škrnicelj z želeno vsebino.
Stojnico smo postavili v sončno izolsko marino, ki je z izčiščeno belino ravno prav sodobna, s silhueto jadrnic, zibajočih se v pristanu, pa tudi pomladno osvežujoča. Bonbončke smo dodali tudi na plakate, tiskane oglase, obvezni Facebook in z njimi "pocukrali" najbolj brana slovenska novičarska portala 24ur.com in Planet SiOL.net. Za Facebook smo pripravili tudi aplikacijo z nagradno igro, v kateri sodelujoči zbirajo in med seboj delijo bonbončke.