Ljubljana, 8. 6. 2012 -Sestankiob nemogočih urah, dolgiklici, naporni poklici, zastoji zaradi (ne)dela na cesti, zahtevni otroci/starši/partnerji/domači ljubljenci, dan pa ima še vedno le ubogih 24 ur. Nič čudnega, da pri prehrani večkrat najdemo bližnjice in praznino v želodcu na hitro zapolnimo. Tako mimogrede.

TV oglas za Lepicol

Vse to našo prebavo vrže iz ravnovesja, nam pa povzroča drisko, zaprtje in ostale posledice razdraženega črevesja. Prav vpliv pregreh in stresa na prebavo smo prikazali v animiranem TV oglasu za Lepicol,prehransko dopolnilo, ki ga pri nas trži Ars Pharmae.

Da bi bili čim bolj jasni in sporočilo posredovali neposredno, brez odvečnega kompliciranja, smo neravnovesje prikazali s stilizirano previsno gugalnico, ki jo silo težnosti seznanita slaba prehrana inkakofoničen stres. V ravnotežno lego jo vrne Lepicol, ki je Telesu v pomoč pri urejanju prebave in naše črevesje učinkovito spodbudi, da nam oprosti slabo ravnanje z njim. Konec dober, vse dobro.