Ljubljana, 8. 6. 2012 - Sestanki ob nemogočih urah, dolgi klici, stresne službe, prometni zastoji zaradi del na cesti (ali bolje rečeno počasnih del), zahtevni otroci/starši/partnerji/živali in samo 24 ur na dan. Nič čudnega, da pri hrani nenehno iščemo bližnjice in praznino v želodcu zapolnjujemo s hitrimi in nezdravimi obroki na poti.

Vse to poruši ravnovesje prebavil in povzroči drisko, zaprtje in druge težave. To je bila podlaga za animirani televizijski oglas za Lepicol, prehransko dopolnilo podjetja Ars Pharmae.

Da bi bilo sporočilo čim bolj nedvoumno in neposredno, brez preobremenjevanja ciljnega segmenta z informacijami, smo neravnovesje ponazorili s stilizirano gugalnico. Gugalnica je zaradi neprimerne hrane in stresa neuravnotežena. Gugalnico kasneje vrnemo v ravnovesje z zdravilom Lepicol, ki telesu pomaga pri prebavnih motnjah in spodbuja črevesje, da nam odpusti za slabo ravnanje, ki ga je bilo deležno. Vse je dobro, če se dobro konča!