Ljubljana, 18. julij 2012 - Energetsko varčne in okolju prijazne lesene montažne hiše so trenutno zelo priljubljene, saj so za okolje in celo za vašo denarnico veliko prijaznejše od navadnih zidanih hiš. Konkurenca na trgu je zato velika in podjetja, ki takšne hiše izdelujejo in prodajajo, se morajo predstaviti na najboljši možni način. Zato je podjetje Promles zaprosilo za popolnoma novo vizualno identiteto ki odraža kakovost njihovih izdelkov. Skrbimo tudi za osebnost in identiteto blagovne znamke podjetja ter pomagamo pri načrtovanju medijev.
Promles je prodajal in gradil lesene montažne hiše podjetja Promo, zdaj pa je razširil svojo dejavnost in prodaja tudi druge vrste lesenih montažnih hiš, ki so še naprednejše, ponuja pa tudi široko paleto lesnih izdelkov in polizdelkov.
Osnovni simbol predstavlja drevo in njegove letne obroče, varnost, dobre ideje in rast. Osnovna barva je rjava, ki je v nadaljnji komunikaciji obogatena z zeleno barvo listov. Osnovna tipografija je čista in jasna - preprosta, gotska.
V naslednji fazi bo naša naloga ustvariti popolnoma novo spletno stran in popolnoma nov sistem CMS.