Ljubljana, 29. julij 2012 - Ogrevanja z biomaso se mnogi izogibajo, predvsem zaradi pomanjkanja informacij in znanja o tem naravi prijaznem viru energije. Priznati moramo, da smo bili tudi v naši agenciji nekoliko skeptični, vendar le do trenutka, ko smo začeli sodelovati s podjetjem Promles, ki se ukvarja s prodajo prav biomase. Na slovenskem trgu je kar nekaj podjetij, ki ponujajo energijo iz lesa, vendar so njihove komunikacijske sposobnosti še v povojih. Podjetje Promles si je zadalo cilj, da postane številka ena v Sloveniji v tem tržnem segmentu, za dosego svojega cilja pa je potrebovalo ustrezno blagovno znamko. Rezultat je bil Peletop.

Pri izbiri imena smo morali upoštevati, da mora biti ime preprosto, uporabno, pregledno in brezčasno. Prav tako mora biti primerno za tuje trge, hkrati pa nezaščiteno in s prosto domeno... precej zapleteno.

Vizualno so izdelki Peletop zelo podobni vizualni identiteti podjetja Promles. Razlika je v plamenu, glavnem grafičnem elementu, ki se elegantno in enakomerno dviga nad imenom blagovne znamke ter nakazuje rast in dinamiko. V prvi fazi smo poleg logotipa in papirnih izdelkov ustvarili tudi celotno spletno stran in embalažo za tri različne vrste lesnih peletov.