Ljubljana, 8. avgusta 2012 - Ne skrbite, ne govorimo o "prijetnih" družinskih srečanjih. Debitel, eden naših največjih mobilnih operaterjev, je pripravil povsem nov in edinstven cenovni načrt in ga poimenoval SuperD. Namenjen je družinam in drugim skupinam, ki imajo do pet uporabnikov. Prednost cenovnega načrta so izjemno nizke cene, predvsem pa en račun ter skupno število sporočil SMS in minut.
Ob uvedbi cenovnega načrta SuperD smo pripravili kampanjo, v kateri smo se poigrali z družinskim okoljem, saj je polno tipičnih dogodkov, ki so posledica souporabe skupnih prostorov v domu. Kdo ne pozna čakanja pred vrati kopalnice? Ali obstaja kdo, ki še nikoli ni zamudil, ker je njegov partner, sestra, brat ali otrok potreboval "samo še eno minuto"? Tipično vprašanje pred vrati kopalnice: "Koliko ...?"
Ker cenovni načrt omogoča skupno rabo minut in sporočil SMS, je glavni junak oče, ki želi vedeti, koliko - a kot vidimo pozneje v oglasu, ga ne zanimajo minute, porabljene v kopalnici, temveč število minut in sporočil SMS, ki so še vedno na voljo za skupno rabo. In potem jih seveda porabi v kopalnici.