Milano, Ljubljana, 7. september 2012 - Otroci z slabovidnostjo (lenim očesom) nimajo le težav z vidom, temveč tudi psihološko oviro zaradi načina zdravljenja te pomanjkljivosti - prelepljanje zdravega očesa, ki sili v uporabo slabovidnega očesa. Čeprav je znano, da je ta metoda najučinkovitejša, so otroci z zalepljenimi očmi ali očali zlahka stigmatizirani ali celo izključeni iz svojega okolja.

Zato se je ameriško podjetje XPAND skupaj z izraelskimi znanstveniki odločilo razviti posebna elektronska očala in jih poimenovati Amblyz. Elektronska naprava ima vnaprej programiran sistem odpiranja in zapiranja leč LCD, tako da staršem in otroku ni treba skrbeti, kdaj očala nositi in kdaj ne. Najpomembnejše pa je, da so očala vrhunsko oblikovana in otroka ne stigmatizirajo - nasprotno, otrok z očali Amblyz bo zagotovo najbolj kul otrok na igrišču!

XPAND nam je zaupal čast, da smo razvili njihovo blagovno znamko, koncept in vsa gradiva za svetovno premiero, ki je bila 6. septembra v Milanu. Po tej predstavitvi smo še vedno

pripraviti preostalo gradivo.

Najtežji del je bilo verjetno fotografiranje in postprodukcija. V času fotografiranja je imel XPAND na voljo le nekaj prototipov, ki so bili na voljo v ZDA. Zato smo morali otroke fotografirati brez očal in jih nato dodati na fotografije. Izjemno prikupen parček je svojo vlogo odigral neverjetno!