Ljubljana, 26. 11. 2013 - Največja grozljivka je (vsaj za nas) presenečen pogled v prazno denarnico konec meseca. Kar je še huje - nikoli ne veš, kako za vraga je prišlo do tega. Pri snovanju nove kampanje za Abankin Akeš smo se poglobili v problem in končno našli krivca. Krivi so Keš monstri!

Keš monstri so denarnice, ki neumorno, nepotešljivo in nenasitno praznijo svojo vsebino. Pri tem niso izbirčne, pohrustajo vse, kar je povezano z evri. Saj veš tisto, ko greš ven samo na eno pijačo, pa se naslednje jutro sprašuješ, zakaj je denarnica prazna? Ali pa, ko greš v šoping po tisto kako, ki jo nujno rabiš, potem pa rabiš pomoč pri nošenju polnih vrečk čevljev in oblek ... Ne, to in to.

Za lažje ozaveščanje in pomoč pri reševanju denarja smo tri predstavnike Keš monstrov ilustrirali in po vlakih razobesili plakate s pozivom Reši svoj denar pred njimi!

Nenasiten pohod Keš monstrov smo napovedali tudi s svarilnim kino trailerjem v stilu starih dobrih (ne, v bistvu tako slabih, da so da dobre) B-grozljivk.

Jedro kampanje pa tvori nagradna igra na akes.si, kjer igralec (ali igralka) hitroprstno pobira kovančke K€Ša in se izmika Keš monstrom. Narisali, napisali in sprogramirali smo jo starošolsko - v stilu 8-bitnih retro iger-labirintov, kot je bil Pac-man. Igralci rešujejo virtualni K€Š za nagrade, glavna je vredna kar 410 €!

Kampanjo smo podprli tudi s spletnimi bannerji, FB oglasi in prav posebno promocijo, kjer je promotorski par v stilu Ghostbusters svaril pred požrešnimi Keš monstri. Na Študentski areni pa smo študentom pomagali prestrašiti Keš monstre z grozečimi bojnimi barvami. Dobesedno.