Ljubljana, 4. 2. 2014 - Lanski NonstopD se je izkazal za enega najbolj uspešnih Debitelovih paketov. Zato so paket nadgradili za 2014 ter neomejeno minutam in sporočilom dodali 2 GB prenosa podatkov - kar štirikrat več kot prej.
Odločili smo se, da obdržimo prepoznavno ime NonstopD, komunikacijo pa zasnujemo na ključni prednosti, ki jo prinaša paket. Poleg klicev in sporočil brez omejitev lahko naročniki in naročnice brezskrbno prenašajo in pošiljajo tudi slike, video posnetke, glasbo.
To jim omogoča, da delijo več lepih trenutkov. Deljenje video vsebin smo prikazali v TV oglasu, nosilcu kampanje. V TV oglasu vidimo, kako hitro, praktično v realnem času, poteka prenašanje in deljenje doživetij. Naloga pa ni bila tako lahka, saj je bilo snemanje, predvsem pa postprodukcija, kar zahtevno.
TV oglas spremlja radijska nagradna igra v sodelovanju z Radiom Center.
Poslušalcem te priljubljene radijske postaje bo Debitel omogočil polurne bloke uživanje v glasbi nonstop - brez prekinitev z oglasi. Ko poslušalci slišijo prepoznavni Debitelov jingle, pa lahko pokličejo na radio in tako sodelujejo v nagradni igri.
Poleg TV in radia smo pripravili še plakate, tiskane oglase, spletne bannerje in oglase na Facebooku.