Umetnost in znanost oblikovanja blagovne znamke skodelic za kavo za Petrolovo linijo Espresso

V podjetju Klicaj smo ponosni na to, da vsakdanje predmete spreminjamo v močna orodja za oblikovanje blagovne znamke. Naš najnovejši projekt z novo linijo espressa podjetja Petrol je dokaz tega poslanstva. Oblikovanje blagovnih znamk za skodelice za kavo, še posebej za okolje z velikim prometom, kot so bencinske črpalke, zahteva dobro ravnovesje med umetnostjo in tehničnim znanjem. Tukaj si oglejte, kaj je treba in česa ne smemo delati pri oblikovanju blagovne znamke skodelic za kavo, ki združuje ustvarjalni talent in praktične vidike.

Umetniški dozi in prepovedi

Naredite: Vsaka skodelica za kavo bi morala pripovedovati zgodbo. Ne glede na to, ali gre za potovanje kavnega zrna ali obljubo trenutka sprostitve sredi napornega dneva, mora dizajn vzbuditi čustva in se povezati s stranko. Za Petrolovo linijo espresso smo izbrali pripoved, ki združuje bogato zgodovino kave s potrebo sodobnega popotnika po hitrem, a prijetnem oddihu.

Ne: Pretirano zapletajte oblikovanje Ključnega pomena je preprostost. Čeprav je mamljivo zapolniti prostor z zapletenimi vzorci in številnimi informacijami, je nepregledna zasnova lahko preobremenjujoča in težko hitro prebavljiva. Osredotočamo se na čiste, drzne vizualne podobe, ki so takoj prepoznavne in zapomljive.

Naredite: Učinkovita uporaba barv lahko poskrbi, da je oblikovanje še bolj zanimivo. Pri skodelicah Petrol smo se odločili za paleto, v kateri so kontrastni bogati zemeljski odtenki kave z živahnimi poudarki, ki pritegnejo pozornost. Tako skodelice niso le vizualno privlačne, temveč tudi zagotavljajo, da izstopajo na natrpanih policah.

Ne: ignorirajte skladnost blagovne znamke Skladnost z identiteto blagovne znamke Petrol je ključnega pomena. Skodelice morajo biti edinstvene in privlačne, hkrati pa morajo biti usklajene s splošno strategijo blagovne znamke Petrol. To pomeni, da je treba upoštevati ustaljene barvne sheme, logotipe in pisave ter tako ustvariti skladno izkušnjo blagovne znamke na vseh stičnih točkah.

Tehnični dozi in prepovedi

Naredite: Pri oblikovanju za tisk na porcelan so vektorske grafike nujne. Zagotavljajo, da oblikovanje ohrani kakovost in ostrino ne glede na velikost. To je še posebej pomembno za podrobne logotipe in zapletene vzorce.

Ne: zanemarite območje tiskanja Poznavanje območja tiskanja skodelice za kavo je ključnega pomena. Oblikovanje je treba ustvariti v okviru teh omejitev, da se izognemo popačenju in zagotovimo, da ključni elementi niso odrezani. Vsako zasnovo skrbno načrtujemo, da se popolnoma prilega oblikam Petrolovih skodelic.

Naredite: Če vaš dizajn vključuje fotografske elemente, poskrbite, da bodo ti v visoki ločljivosti. Slike nizke kakovosti so lahko pri tiskanju videti pikslirane in neprofesionalno. Za Petrolovo linijo espressa uporabljamo le slike najvišje kakovosti, da ohranimo vrhunski videz in občutek.

Ne: Pozabite na padajoče območje Padajoče območje je prostor zunaj dejanskega oblikovanja, ki zagotavlja, da po tiskanju ni belih robov. Oblikovanje vedno razširite na to območje, da se izognete nepotiskanim robovom. V podjetju Klicaj to skrbno načrtujemo, da zagotovimo brezhiben zaključek.

Naredite: Pred dokončnim oblikovanjem vedno preizkusite vzorce za tiskanje. Tako lahko vidite, kako je oblikovanje videti na dejanski skodelici, in opravite vse potrebne prilagoditve. V tesnem sodelovanju z družbo Petrol izpopolnjujemo vsako zasnovo, dokler ni popolna.

Ne: Ne spreglejte trajnosti Skodelice za kavo na bencinskih črpalkah morajo zdržati veliko rokovanja. Izberite trpežna črnila in premaze, ki prenesejo vročino, vlago in pogosto uporabo. Za Petrol izberemo materiale, ki zagotavljajo, da blagovna znamka ostane nedotaknjena in živahna skozi čas.

Torej...

Ustvarjanje popolne skodelice za kavo za Petrolovo linijo espressa je umetnost in znanost. V podjetju Klicaj združujemo ustvarjalnost s tehničnim znanjem in izkušnjami ter tako ustvarjamo modele, ki niso le vizualno osupljivi, temveč tudi praktični in vzdržljivi. Z upoštevanjem teh doz in don't zagotavljamo, da vsaka skodelica ne služi le svoji osnovni funkciji, temveč tudi krepi blagovno znamko Petrol v očeh vsake stranke.

Veseli nas, da bodo naši modeli prišli na prodajne police in postali del vašega vsakodnevnega kavnega rituala. Spremljajte novice in vpogled v zakulisje podjetja Klicaj!

Pišite nam

Ustvarimo skupaj kaj izjemnega

12 + 6 =

Agencija Klicaj, d.o.o.
Dolenja vas pri Polhovem Gradcu, 1355 Polhov Gradec
DDV: SI72363355
info@klicaj.si