Spletna stran Ars Pharmae

Ljubljana, 20. 11. 2011

Za podetje Ars Pharmae smo zasnovali novo spletno stran, kjer lahko o zdravju in izdelkih spregovorimo tudi prek lastnih izkušenj, kar pa ni najbolj uveljavljena praksa v panogi.

Ko gre za naše zdravje, smo ljudje hitro pripravljeni pregooglat ves internet. Seznanjenost z boleznijo, načini zdravljenja in izkušnje drugih,  so nam lahko v veliko pomoč – če nič drugega, nam informacije ustvarjajo podrobnejšo sliko o bolezni in alternativah zdravljenja. Pri bolezni ni v resnici nobeno vprašanje odveč in noben odgovor nepotreben. Ljudje smo o svojem zdravstvenem stanju sposobni govoriti ure in ure, pa čeprav gre lahko samo za zaskrbljenost brez realne osnove.

Informacije in seznanjenost uporabnikov z izdelki, pa naj gre za zdravila na recept ali prehranska dopolnila, so vse bolj dragoceni. Zanima nas delovanje učinkovin, izsledki raziskav, izkušnje drugih … Želimo vedeti čim več. Želimo imeti odgovore na vprašanja. Ravno zato, smo za Ars Pharmae razvili spletno stran, ki ponuja pomoč pri iskanju odgovorov. Poleg osnovnih informacij o izdelkih Ars Pharmae, boste uporabniki njihove spletne strani povabljeni k oddajanju komentarjev, z uporabniki boste lahko delili svoje izkušnje z izdelkom ali komentirali izdelek oziroma članek. V podjetju so vedno pripravljeni odgovarjati tudi na strokovna vprašanja in svetovati, kar je od zdaj naprej omogočeno tudi prek spletne strani. Zakaj je interaktivna zasnova strani v resnici pomembna? Preprost odgovor je zato, ker nam prehranskih dodatkov ne predpiše zdravnik ali specialist, ki je edini odločevalec pri zdravilih na recept in avtoriteta, ki se ji ne drznemo oporekati.

Pri prehranskih dopolnilih je odločitev o njihovem jemanju prepuščena nam samim, lahko si pustimo samo od nekoga svetovati. Po tovrstnih izdelkih posežemo iz lastnih prepričanj, ki so lahko posledica dobre informiranosti, seznanjenosti z delovanjem produkta, dobre prakse, priporočil … Ker se zanje odločamo sami, potrebujemo o njih čim več informacij iz različnih virov, da si lahko ustvarimo osebno mnenje in se odločimo za najprimernejši produkt. Od spletne strani podjetja, ki prodaja prehranska dopolnila torej pričakujemo, da nam o svojih izdelkih pove čim več, predstavi najnovejše raziskave in nam kakšno stvar ali delovanje razloži tudi bolj razumljivo. Večina spletnih strani v panogi ne omogoča komunikacije med uporabniki in proizvajalcem. Izdelki so postavljeni v »izložbo«, morebitne izkušnje uporabnikov pa so zapakirane zgolj v marketinška sporočila.

Nova spletna stran podjetja Ars Pharmae je zasnovana kot informacijska stran za hišne produkte, ter prostor, kjer si lahko uporabniki izmenjujemo svoje izkušnje in poglede z namenom medsebojne pomoči in svetovanja. Z namenom širjenja informacij je stran seveda združljiva tudi s socialnimi omrežji.

Tudi za administratorje je spletna stran prijazna in enostavna, tako, da lahko vsi v podjetju po malem in brez težav pripomorejo k vnašanju vsebin in osveževanju strani. Stran se bo torej neprestano razvijala, vsebine pa osveževale.