Ljubljana, 26. 11. 2013 — Največja grozljivka je (vsaj za nas) presenečen pogled v prazno denarnico konec meseca. Kar je še huje – nikoli ne veš, kako za vraga je prišlo do tega. Pri snovanju nove kampanje za Abankin Akeš smo se poglobili v problem in končno našli krivca. Krivi so Keš monstri!

Keš monstri so denarnice, ki neumorno, nepotešljivo in nenasitno praznijo svojo vsebino. Pri tem niso izbirčne, pohrustajo vse, kar je povezano z evri. Saj veš tisto, ko greš ven samo na eno pijačo, pa se naslednje jutro sprašuješ, zakaj je denarnica prazna? Ali pa, ko greš v šoping po tisto jakno, ki jo nujno rabiš, potem pa rabiš pomoč pri nošenju polnih vrečk čevljev in oblek … No, to in to.

Za lažje ozaveščanje in pomoč pri reševanju denarja  smo tri predstavnike Keš monstrov ilustrirali in po vlakih razobesili plakate s pozivom Reši svoj denar pred njimi!

Nenasiten pohod Keš monstrov smo napovedali tudi s svarilnim kino trailerjem v stilu starih dobrih (no, v bistvu tako slabih, da so že dobre) B-grozljivk.

Jedro kampanje pa tvori nagradna igra na akes.si, kjer igralec (ali igralka) hitroprstno pobira kovančke K€Ša in se izmika Keš monstrom. Narisali, napisali in sprogramirali smo jo starošolsko – v stilu 8-bitnih retro iger-labirintov, kot je bil Pac-man. Igralci rešujejo virtualni K€Š za nagrade, glavna je vredna kar 410 €!

Kampanjo smo podprli tudi s spletnimi bannerji, FB oglasi in prav posebno promocijo, kjer je promotorski par v stilu Ghostbusters svaril pred požrešnimi Keš monstri. Na Študentski areni pa smo študentom pomagali prestrašiti Keš monstre z grozečimi bojnimi barvami. Dobesedno.