Dolga branja

Poglabljanje v oblikovalske izzive

Raziščite naše strokovne vodnike, mnenja in nasvete o oblikovanju, umetnosti, estetiki in drugem. 

Pomen vizualizacije izdelkov

Zmožnost vizualizacije izdelka, preden se začne proizvajati, ponuja vrsto strateških prednosti, ki segajo od optimizacije zasnove do uspeha pri trženju.

Oblikovanje etiket za steklenice vina: strokovni vodnik

Poglobimo se v podrobnosti oblikovanja etiket za vinske steklenice. Ogledali si bomo, kaj je priporočljivo in čemu se je dobro izogibati, vizualni jezik za različne vrste vin, tipografske izbire, premisleke o materialih ter razlike med uveljavljenimi in novimi blagovnimi znamkami.

Uporaba 3D vizualizacij za premagovanje izzivov pri načrtovanju in proizvodnji jaht

Oblikovanje in izdelava jaht in jadrnic sta zapleteni dejavnosti, ki zahtevata povezovanje naprednega inženirstva, izvrstnega oblikovanja in stroge skladnosti s predpisi. Ker si proizvajalci jaht prizadevajo izpolniti vse večje zahteve po prilagajanju, učinkovitosti in razkošju, se soočajo s številnimi izzivi. 3D vizualizacija se je pojavila kot zmogljivo orodje, ki rešuje mnoga od teh vprašanj in spreminja način načrtovanja, izdelave in prodaje jaht. V tem članku so obravnavani posebni izzivi v proizvodnji jaht in kako 3D vizualizacije zagotavljajo rešitve za te izzive.

Oblikovanje učinkovite kartonske embalaže za medicinske izdelke s primeri

Na konkurenčnem in strogo reguliranem področju medicinskih pripomočkov je učinkovito oblikovanje embalaže ključnega pomena. Embalaža ne sme le ščititi izdelka, temveč mora tudi jasno sporočati bistvene informacije in krepiti identiteto blagovne znamke. V tem vodniku si biomo ogledali ključne elemente oblikovanja kartonske embalaže za medicinske pripomočke in navedli primere iz prakse.

Umetnost in znanost oblikovanja blagovne znamke skodelic za kavo za Petrolovo linijo Espresso

Oblikovanje blagovnih znamk za skodelice za kavo, še posebej v okolju z velikim prometom, kot so bencinske črpalke, zahteva dobro ravnovesje med umetnostjo in tehničnim znanjem. Tukaj si oglejte, kaj je treba in česa ne smemo delati pri oblikovanju blagovne znamke skodelic za kavo, pri čemer se ustvarjalni talent združuje s praktičnimi vidiki.

Pišite nam

Ustvarimo skupaj kaj izjemnega

15 + 9 =

Agencija Klicaj, d.o.o.
Dolenja vas pri Polhovem Gradcu, 1355 Polhov Gradec
DDV: SI72363355
info@klicaj.si